love
dellrado
**خنده دارو سرکاری+smsوشعر بلوچی **

 

 

love

111.jpg

عشق است و عشق است و عشق

من هستم و تو هستی و عشق

هر جا که باشم تو هستی و عشق

هر جا که باشی من هستم و عشق

مهم نیست که چقدر از هم دوریم

مهم نیست چقدر بهم نزدیکیم

مهم اینه که ما همیشه با همیم

مهم اینه که عشقمون تا ابد پابرجا می مونه

مهم اینه که هر جا که تو هستی برای من بهاره

مهم اینه هیچ کس نمیتونه ما رو از هم جدا کنه

مهم اینه که دنیا با تموم بدی هاش برای من و تو خوبه

مهم اینه که اگه تو بری دیگه منی وجود نداره

تنها یه چیز از من باقی می مونه

یادگار عشقی شیرین و از دست رفته

مهم اینه که هر جا که باشم چه این دنیا ، چه اون دنیا

باز دوستت می دارم عاشقانه

تا آخر دنیا

 

         تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مـــحــــمــــدpahang

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 10031
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما
این صفحه را به اشتراک بگذارید