خــــاطــره
dellrado
**خنده دارو سرکاری+smsوشعر بلوچی **

چشمم از گلایه خیسه

 

دلم از دلهره لبریز

 

یادگاری می نویسم

 

روی سنگ قبر پائیز

 

از غروبی که تو رفتی

 

تا طلوعی که ندیدم

 

نه تو از خودت گذشتی

 

نه من از خودم بریدم

 

خسته از ترانه ها و

 

گریه های عاشقانم

 

آی خدا به من بفهمون

 

من کجای این جهانم

 

دل تنهاییمُ بشکن

 

چشم لحظه هامُ تر کن

 

من با گریه هام می سازم

 

تو با بی خیالی سر کن

 

از همون روز تولد

 

قلب من گوشه نشین بود

 

بگو عاشقت نبودم

 

نگو قسمت ما این بود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مـــحــــمــــدpahang

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 10046
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما
این صفحه را به اشتراک بگذارید